klassiske joke: Hvad er ulven spiste kanin ,
Mulberry alexa bags 21_9709,
Nike Free TR mænd
En dag før kaniner til at skrive noget i en hule, kom en ulv forbi og spurgte:?
kanin sagde: Så kom en ræv spurgte: sagde:
kanin sagde:
Hulen, hvor en løve sidder på en bunke knogler på at plukke hans tænder, der stadig ser kanin papirer: evne til et dyr,
Nike Lunar Eclipse Kvinder Sko, for ikke at se,
Nike Free 7.0 17_5158, hvor meget kraft, men at se det Hvem er boss bag kulisserne!
denne kanin der er tidspunkter, uheld fortalte en af hans kanin venner, nyheden efterhånden spredt i skoven;
Løven var meget vred over at vide, fortalte han kanin: jeg spiser dig. Hvad med kaniner spiser ulve jeg personligt finder, at den erstatning, gør du ikke ikke ønsker at blive en hjort af denne artikel, hvad kaninen
Efter et stykke tid, en kanin ud af hulen alene fortsætte med at skrive artikler
en pony kom, samme skete.
Endelig,
Nike free billige 21_10247, i huler, mellem en løve i en bunke af knogler,
Mulberry clutch bags 21_3631,
Nike free 5.0 pas cher, tilfredshed plukke hans tænder til det ved at læse artiklen
kanin med titlen:
Med tiden, jo længere den store løve kanin mad er langt fra at fylde maven.
dag, fortalte han kanin:> Så kaninhullet venstre,
Nike Free Run Plus 21_1024, løb ind i dybet af skoven, så han en ulv
hule.
Efter et stykke tid, til kanin ud af hulen alene fortsætte ind i dybet af skoven
Denne gang han ramte et vildsvin, behøver kanin ---- ikke tror, så skete det samme.
oprindelige dybder i skoven dyr ikke kender historien om kanin og løven
Endelig, i huler, mellem en løve i en bunke af knogler, der er nævnt tilfredshed plukke sine tænder læse artiklen det af kanin
med titlen: voksende berømmelse
Fordi vi alle ved, at det har en meget erfaring skade kanin ejer
kun begyndelsen af tyranni, mobning på bølle, betyder det ikke altid tænke på dyr røre
ydmygelse og skildpadde løb
den finder skildpadden sagde: vigtige ting
Hunter klædt i løve skind og skildpadde sammen underjordiske spise kanin pot
mistede et halvt ark papir skæve ord: uden for Castle Hill Restaurant fyldt, er der stadig stærk i den stærke hånd ah! <Br>
Li Senlin i meget lang tid at genoprette roen i de seneste år, synes historien om ulven spiser kaninen at have glemt af alle, men en ung tiger
hørte om denne historie, var inspireret inspiration
Så han fangede en antilope, antilope, hvis du kan, som før den kanin, da det bragte mig mad, jeg spiser dig.
Så hjælpeløs antilope tiger aftalt, og Tiger også laid-back ind i hulen.
men tre dage senere, har ikke set antilope, et dyr hul bly, han virkelig vente længere,
Nike free 2011, ligesom et kig på situationen.
antilope var gået, han forarget. blev rasende,
Nike Free 2011 Femmes 21_9098,
mænd Nike Free 3.0, da han pludselig fandt antilope til at skrive en artikel
med titlen: br>