Quick Search


Tibetan singing bowl music,sound healing, remove negative energy.

528hz solfreggio music -  Attract Wealth and Abundance, Manifest Money and Increase Luck



 
Your forum announcement here!

  Free Advertising Forums | Free Advertising Board | Post Free Ads Forum | Free Advertising Forums Directory | Best Free Advertising Methods | Advertising Forums > Other Methods of FREE Advertising > Free Link Exchange

Free Link Exchange Free Link Exchange

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old 12-31-2011, 12:15 AM   #1
adkj4o58
Commander In Chief
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 4,209
adkj4o58 is on a distinguished road
Default Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych – Wi

Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (ang. Search engine optimization – SEO; zwana także pozycjonowaniem, ang. Web Positioning) – działania zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis internetowy jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i wyrażeń kluczowych. W polskiej nomenklaturze branżowej dominuje rozróżnienie między pozycjonowaniem a optymalizacją stron. Pierwszy z terminów odnosi się do działań prowadzonych poza docelową witryną (np. Link building),pandora fish charm, zaś optymalizacja w takim kontekście oznacza działania prowadzone bezpośrednio na stronie internetowej (wpływające na jej budowę, treść i strukturę).
1 Optymalizacja 1.1 Treść
1.2 Kod i struktura 2 Pozycjonowanie
3 Terminologia
4 Historia
5 Rynki międzynarodowe
6 Kontrowersje
7 Etyczne i nieetyczne techniki pozycjonowania
8 Przypisy
9 Zobacz też
10 Linki zewnętrzne [edytuj] Optymalizacja
Optymalizację strony podzielić można na działania związane z modyfikacją treści na witrynie (pod kątem fraz,imitation pandora bracelets, na które zamierza się prowadzić kampanię) oraz zmianami w kodzie strony, niemającymi bezpośredniego wpływu na wygląd serwisu.
[edytuj] Treść
W skład optymalizacji treści wchodzi m.in.:
dopasowaniu treści w tagu tytułowym,
umieszczenie lub rozmieszczeniu słów kluczowych w istniejących tekstach lub tworzenie nowych (SEO copywriting),
dobór adekwatnych nagłówków,
odpowiednie zaaranżowanie treści menu i innych elementów,genuine pandora bracelets and charms, wchodzących w skład linkowania wewnętrznego serwisu,
ustawienie tekstu alternatywnego dla elementów graficznych oraz innych obiektów (np. Flash).
Dawniej działania te ograniczały się do zmiany treści tagów meta Keywords i Description, których obecność na stronie dla większości współczesnych wyszukiwarek ma znaczenie marginalne.
[edytuj] Kod i struktura
Działania w dużej mierze niewidoczne dla przeciętnego użytkownika strony, mające jednak wpływ na jej indeksowanie i klasyfikacje w wyszukiwarkach to np.:
dostosowanie strony do standardów W3C,
oddzielenia warstwy logicznej struktury dokumentu od warstwy jego prezentacji (np. poprzez zastosowanie CSS),
poprawa czasu ładowania strony,interchangeable pandora bead ring,
rozwiązanie problemu powielonej treści, np. poprzez wskazanie wersji preferowanej za pomocą konwertowania kanonicznego z poziomu kodu HTML lub nagłówku HTTP dokumentu[1]; w przypadku zawartości błędnie powielonej wykonując przekierowanie 301[2],chamilia pandora beads,
zastosowanie przyjaznych adresów,pandora silver rings, np. przy użyciu mod_rewrite,ernest jones pandora charms,
umożliwienie głębokiego linkowania w przypadku animacji Flash oraz zapewnienie alternatywnej wersji dla przeglądarek bez wsparcia dla wspomnianej technologii (w tym robotów wyszukiwarek internetowych), [edytuj] Pozycjonowanie
Pozycjonowanie jest następującym zazwyczaj po optymalizacji procesem pozyskiwania odnośników z serwisów zewnętrznych, które są jednym z czynników wpływających na pozycje w wynikach wyszukiwania.
[edytuj] Terminologia SERP – (ang. Search engine results page) – wyniki wyszukiwania w wyszukiwarce
PR – PageRank – matematyczny algorytm stworzony przez Google, na podstawie którego obliczana jest ważność znalezionych stron dla każdego zapytania a także liczbowy efekt działania tego algorytmu. TPR – (ang. Toolbar PageRank) – PageRank wyświetlany w postaci zielonego paska na pasku narzędziowym zainstalowanym w przeglądarce stron WWW tzw. Google Toolbar
GDPR – (ang. Google Directory PageRank) – PageRank publicznie dostępny w katalogu Google
RPR – (ang. Real PageRank) – Wskaźnik PageRank nie jest wartością wyświetlaną przez wskaźnik na Google Toolbar: TPR – RPR
0/10 – 0.15 – 0.9
1/10 – 0.9 – 5.4
2/10 – 5.4 – 32.4
3/10 – 32.4 – 194.4
4/10 – 194.4 – 1,166.4
5/10 – 1,166.4 – 6,998.4
6/10 – 6,wholesale pandora bracelets,998.4 – 41,990.4
7/10 – 41,990.4 – 251,942.4
8/10 – 251,942.4 – 1,511,pandora jewelry beads,654.4
9/10 – 1,511,pandora new beads 2011,654.4 – 9,069,926.4
10/10 – 9,069,926.4 – 0.85 ? N + 0.15 AT – Anchor Text – tekst/wyrażenie zawarte w <a href="http://example.com/">treść odsyłacza</a>
Content – Zawartość stron/witryn: tekst,cheap pandora charms online, obrazki. Kiedyś obowiązywała zasada "Content is King" – czyli najważniejsza dla pozycjonowania na stronie jest jej zawartość/treść – content
Duplicate Content Penalties – Tworzenie kilku kopii jednego dokumentu lub strony,pandora circle of friends ring, w przypadku kopii strony mówi się o mirrors strony
IBL – Inbound Links – Liczba linków wskazujących na dany adres pliku/strony www,pandora jewelry catalog, najlepiej z odpowiednim anchor text-em
Index/indeks stron – Zbiór stron dostępnych w danej wyszukiwarce – stron zindeksowanych przez robota wyszukiwarki
Link exchange – Wymiana linków jest stosowana do podniesienia IBL pomiędzy stronami o wysokim PR
Link popularity – Wartość otrzymana dla zapytania (link:adres strony)
Naturalne linkowanie – Polega na rozpowszechnianiu w sieci linków do strony bez budowania specjalnych do tego celu stworzonych stron
OBL – Outbound Links – Liczba linków wskazujących na zewnętrzne adresy plików/stron www
Pozycjoner – Prawidłowa nazwa konsultant ds. pozycjonowania stron www/seo
TBPR Update – Toolbar PageRank Update – inaczej update PageRank
Update PageRank – Zmiana wartości publicznie dostępnej PR wskazywanej przez Toolbar Google
TB Program Update – Zmiana w oprogramowaniu odpowiadającym za sposób obliczania PR
GDPR Update – Google Directory Update – Zmiana wartości PR publicznie dostępnej w katalogu Google PR
Update IBL – Zmiana wartości dla zapytania (link:adres strony)
BL Update – Backlink Update – Zmiana wartości dla zapytania (link:adres strony)
Algo Update – Algorithm Update – Zmiana algorytmu odpowiadającego za rezultaty SERP
Site – Liczba zaindeksowanych przez wyszukiwarkę podstron witryny [edytuj] Historia
Pozycjonowanie stron rozpoczęło się wraz z rozwojem pierwszych wyszukiwarek internetowych. Webmasterzy dążyli do tego, aby ich strona pojawiła się jako pierwsza w wynikach wyszukiwania dla danego zapytania. Początkowo nie było to trudne, gdyż wyniki w wyszukiwarkach opierały się na analizie słów kluczowych podanych przez autora w nagłówku strony. Później jednak, między innymi ze względu na łatwą manipulację słowami kluczowymi,kay jewelers pandora bracelets, wyszukiwarki zaczęły je ignorować, odwołując się bezpośrednio do treści strony.
Ewolucja wyszukiwarek wywołała ewolucję pozycjonowania przechodzącego przez wszelkie algorytmy binarne i wektorową analizę treści strony. Dopiero wyszukiwarki oparte na analizie topologii sieci, zliczające linki (takie jak Google), podniosły poziom trudności pozycjonowania stron. Zaawansowane algorytmy analizy topologii sieci wielu osobom wydawały się od########e na wszelkiego rodzaju próby manipulacji/modyfikacji SERP, jednak zjawisko Google Bomb, polegające na masowym dodawaniu na stronach linku ze wskazanym przez pomysłodawcę anchor tekstem, pokazało drogę do łatwego modyfikowania indeksu.
Termin "pozycjonowanie" pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny "web positioning". Pierwsze powszechnie znane "polskie" Google Bomb pojawiło się na przełomie 2003 i 2004 roku i polegało na linkowaniu ze słowem kluczowym kretyn adresu do sejmowej strony internetowej polskiego posła Andrzeja Leppera, co w efekcie dało pojawianie się wspomnianej strony na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania w Google dla hasła "kretyn" (zwykle jako pierwszy wynik). Akcja ta zyskała wielu naśladowców i podobne zjawiska można było zaobserwować dla innych słów i wyrażeń.
Skala działalności Google Bombing we wrześniu 2008 roku doprowadziła przed Sąd także młodego webmastera, 23-letniego Marka W. z Cieszyna, któremu został postawiony zarzut obrazy głowy państwa – Lecha Kaczyńskiego. Po wpisaniu w okno zapytań Google jednego z powszechnie uznawanych za obraźliwe słowa – strona www prezydenta RP pojawiała się jako jedna z pierwszych.
Pod koniec 2009 roku Google wprowadziło wyszukiwanie w czasie rzeczywistym (Real Time Search), polegające na przedstawianiu najaktualniejszych wyników z serwisów społecznościowych oraz mikro-blogów. 19 marca 2010 roku funkcja wyszukiwania w czasie rzeczywistym została oficjalnie wdrożona do polskiej wersji wyszukiwarki Google.
[edytuj] Rynki międzynarodowe
Udziały rynku optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych są różne w zależności od rynku i także jego konkurencyjności. W 2003 roku Danny Sullivan ustalił, że Google realizuje ok. 75% wszystkich wyszukiwań. Na rynkach poza USA udział Google jest często większy i w 2007 roku Google było dominującą wyszukiwarką na świecie. W 2006 roku Google obejmowało 40% rynku w USA, ale miało ok. 85-90% udziałów w Niemczech. Podczas gdy w tym samym czasie w USA istniały ponad setki firm przeprowadzających optymalizację dla wyszukiwarek internetowych,pandora gold bracelet, w Niemczech było zaledwie pięć.
W Rosji sytuacja jest odwrotna. Lokalna wyszukiwarka Yandex kontroluje 50% płatnych reklam z dochodu państwa, podczas gdy Google ma mniej niż 9% udziału. W Chinach Baidu w dalszym ciągu prowadzi w udziałach na rynku,charm bracelet pandora, choć w 2007 Google także uzyskało tu udziały.
Pomyślna optymalizacja dla wyszukiwarek dla rynków międzynarodowych może wymagać zawodowego tłumaczenia stron internetowych, rejestracji nazwy domeny z grupy domen wysokiej jakości na rynku docelowym i hostingu, który zapewnia lokalny adres IP. W przeciwnym wypadku fundamentalne elementy optymalizacji dla wyszukiwarek są w istocie te same i niezależne od języka.
[edytuj] Kontrowersje
Kontrowersje w pozycjonowaniu stron wynikają ze sposobów zdobywania linków prowadzących do stron – IBL oraz z nieetycznych technik stosowanych w pozycjonowaniu. Działania niezgodne z zaleceniami dla webmasterów przyjęło się nazywać spamem w wyszukiwarkach. Spam w wyszukiwarkach jest traktowany podobnie jak spam pocztowy,sister charm pandora, czyli elektroniczne wiadomości masowo rozsyłane do osób,pandora charms prices, które ich nie oczekują.
W wyszukiwarkach stworzono specjalne strony, na których można zgłaszać strony, które stosują nieetyczne metody pozycjonowania, np. Google – Raport dotyczący spamu[3].
[edytuj] Etyczne i nieetyczne techniki pozycjonowania
W związku z ogromnym zainteresowaniem pozycją danej strony w wyszukiwarce zaczęto stosować różnorodne metody pozycjonowania m.in. takie,pandora retired charms, których nie akceptują twórcy wyszukiwarek lub nie są zgodne z zaleceniami dla tworzących strony, gdyż "zaśmiecają" wyniki wyszukiwania. Te metody zaczęto nazywać nieetycznymi. Są to na przykład:
Duże nagromadzenie słów kluczowych
Słowa kluczowe niezgodne z treścią
Ukrywanie słów kluczowych, np. użycie tekstu w kolorze tła, umieszczenie na niewidocznym elemencie lub w miejscu zwykle nie oglądanym przez użytkownika.
Cloaking (ang. cloak – płaszcz) – serwowanie robotom wyszukiwarek (rozpoznawanych np. po adresach lub tzw. User-agent) specjalnie spreparowanej wersji strony.
Wykrycie stosowania takich technik może jednak przynieść odwrotny skutek – całkowitą eliminację strony z wyników wyszukiwania.
Należy wspomnieć, że wiele metod ułatwiających użytkownikom poruszanie się po stronie i odnajdowanie informacji może przyczynić się do poprawy wyników w wyszukiwarkach. Niektóre przykłady to:
Wymiana linków i banerów ze stronami o podobnej tematyce, umieszczanie stron w katalogach tematycznych
Rezygnacja z nawigacji uzależnionej od dodatkowych technologii, np. JavaScriptu, Flasha lub ramek, poprawa możliwości poruszania się po stronie, użycie mapy strony
Usunięcie błędów (np. składniowych) z kodu strony
Optymalizacja kodu strony, usunięcie nadmiarowych znaczników HTML
Dobre opisanie elementów strony, np. tytułu strony lub treści alternatywnej dla grafiki
Czytelne opisywanie odnośników (unikanie opisów typu "tutaj" albo "kliknij" na korzyść lepiej opisujących zawartość strony, do której prowadzą)
Stosowanie "przyjaznych" adresów (np. http://example.com/sklep/drukarki/laserowe/ zamiast http://example.com/index.php?page=236&id=32)
Wyróżnianie (np. pogrubienie, podkreślenie) ważniejszych słów,pandora ring upon ring, stosowanie nagłówków
Bardzo istotne jest również optymalizowanie treści i artykułów zawartych na stronie tak, aby lepiej odzwierciedlała założone w fazie projektu frazy kluczowe, poprzez np. używanie słów kluczowych w mianowniku.
W odróżnieniu od nieuczciwych metod pozycjonowania, tutaj można być pewnym, że te metody będą zawsze akceptowane przez wyszukiwarki, a ich stosowanie nie spowoduje eliminacji strony z wyników wyszukiwania.
Przypisy [edytuj] Zobacz też marketing internetowy
marketing w wyszukiwarkach internetowych – Search Engine Marketing [edytuj] Linki zewnętrzne Podręcznik startowy optymalizacji pod kątem wyszukiwarki Google
Wskazówki jakościowe dla webmasterów – Google
Polskie forum Google na temat pozycjonowania i porad dla webmasterów
Spam w wyszukiwarkach
adkj4o58 is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


All times are GMT. The time now is 01:42 AM.

 

Powered by vBulletin Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Free Advertising Forums | Free Advertising Message Boards | Post Free Ads Forum